EstherC30magazine

product of free will: the making of Esther the magazine

zondag, december 10, 2006

va va vroem fashion


Ik heb in dezelfde Engelse Vogue van januari (zie vorige post) nog een grappig artikel gevonden "Changing Gear".
Vogue constateert dat mode en auto's meer en meer bij elkaar komen doordat automerken designers vragen speciale items voor ze te ontwerpen.
De Engelse ontwerpster Amanda Wakely gaat voor Aston Martin een speciale collectie ontwerpen. Ze is zelf het ideale testmodel, want laat Amanda nou toevallig de V8 Vantage rijden.

Ook andersom doen automerken heel erg hun best om dames voor zich te winnen. De custom made car wordt steeds gebruikelijker (zou mijn 'My way on the highway' spread 3 werkelijkheid worden. JA!!!). Sterren als Jennifer Lopez en Kimmora Lee Simmons ontwierpen hun eigen Bentleys. Helaas staat er in het artikel niet wat de auto's dan anders hebben, maar ik vermoed heeeeeeel veel glitters (en dan geen leuke pailletjes, maar true ice baby).

Lamborghini gaat in zee met Versace. Twee modellen worden opgevrolijkt met de Versace Medusa in het interieur, bijpassende reistassen, schoenen en handschoenen. De boodschap "if you love to wear Versace,you'll love this sexy car". Ik zie het type al helemaal voor me.

Maar ook jonge ontwerpers krijgen een kans bij bijvoorbeeld Saab (Osman Yousefzada ontwierp een Saab- shawl/cape).

Helemaal nieuw, zoals Vogue het vertelt is het niet, want bij een Ferrari krijg je al jaren bijpassende TOD's en hadden we in Nederland niet Smartjes by Judith Osborn?

OK Volvo waar wachten jullie nog op. Er zijn ontzettend leuke Zweedse merken op de markt die prima passen. Een Acne C30 broek? Een Filippa K. jurk? Tiger of Sweden truitje? Of gewoon meteen een complete C30 lijn bij H&M?
Lijkt mij in ieder geval een interessante combinatie waar eens over nagedacht moet worden!

4 Comments:

At 12:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hi Es,

Kun je nog wel slapen?
Ik wil trouwens liever een Marc Jacobs lijn bij H&M.

;-) ZET HEM OP!

X

 
At 5:24 p.m., Blogger Esther Muller said...

Ontzettend nerveus!!!!
Heel veel kamillethee drinken en hopen op een mooie uitslag.

Ik zie je woensdag!

Esther

 
At 9:45 p.m., Blogger Esther Muller said...

Anneke!!

Je niet alleen niet meer op jezelf stemmen, de vakjury heeft ook vandaag een beslissing genomen.
Ik heb er buikpijn van!

Hoop dat je zo lekker slaapt.

Doeg!

 
At 9:46 p.m., Blogger Esther Muller said...

Vergeet door alle stress ook nog een fatsoenlijke zin te typen. AAAARGH!

 

Een reactie posten

<< Home