EstherC30magazine

product of free will: the making of Esther the magazine

donderdag, november 30, 2006

Last, but not least (hoop ik)


En dan nu de laatste spread van het pracht magazine ESTHER: Free Will The Future.
Als vrije geest- sans job -is het natuurlijk niet onverstandig eens te praten met iemand die weet waar de kansen in de markt liggen. Bovendien mag er ook een 'serieus' verhaal in mijn blad. Daarom op de laatste spread een interview met trendanaliste Mare Nieborg van Social Safari (www. socialsafari.nl). Ben benieuwd wat jullie van het verhaal vinden. Ik vond het een erg inspirerend gesprek!

3 Comments:

At 8:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hey, deze dame heb ik ooit geportreteerd... is al weer meer dan een jaar geleden. Blijft een klein wereldje

 
At 10:53 a.m., Blogger Esther Muller said...

Hi Ewout en Marinet,

Knappe dame, niet??
Waarvoor waren de foto's?

En Marinet bedankt voor je compliment!

Wij zien elkaar de 6-de toch ook nog?

Oh en Ewout ik kan niet posten bij jou, dus dan maar even hier.
Prachtige kerstfoto, moest erg hard lachen om het paaltje (staat volgens mij hier om de hoek) en wat een plaatje is Mine!

 
At 3:58 p.m., Anonymous Anoniem said...

Esther,

Je blad ziet er verreweg het beste uit!
Mooie graphics, heel gaaf gemaakt!

Ik had zelf ook graag meegedaan aan deze wedstrijd, maar helaas..
Bijdeze krijg je mijn steun/stem.

Jammer dat we geen pdf van je blad kunnen bekijken...

 

Een reactie posten

<< Home