EstherC30magazine

product of free will: the making of Esther the magazine

vrijdag, december 01, 2006

Belangrijk!



Vandaag is het 1 december, WereldAidsdag. Daarom graag even jullie aandacht voor een heel bijzonder project Mijn Passie. Mijn Passie is een boek met 50 verhalen van 50 BN-ers door 50 journalisten. Verhalen over passies en drijfveren met prachtige portretten gemaakt door Rene Kramers. Iedereen heeft belangeloos meegewerkt, zodat ALLE opbrengsten naar het Aidsfonds kunnen. Het boek is vanaf vandaag verkrijgbaar bij de betere boekhandel. Letterlijk en figuurlijk een prachtig geschenk!

Oh ja en de cover (zie afbeelding) is gemaakt door Ruud de Wild.

Kopen dat boek! Voor meer info kun je ook kijken op www.mijn-passie.nl

2 Comments:

At 11:48 a.m., Anonymous Anoniem said...

ik heb gestemd hoor. en dat boek is top, zie ook het interview met rob kamphues ;-)

 
At 7:37 p.m., Blogger Esther Muller said...

Oh dat vond ik tegenvallen. Vond dat verhaal over Daryl van Wouw zo goed ;-)

Bedankt voor je steun!
tot snel,

 

Een reactie posten

<< Home