EstherC30magazine

product of free will: the making of Esther the magazine

dinsdag, december 05, 2006

borreltijd


Helaas, helaas kan niet iedereen erbij zijn en net kreeg ik een treurig berichtje dat Anneke, onze diehard poster, door een luchtpijp ontsteking is geveld. Boehoe! We drinken er eentje op jou hoor! Morgen dus voor alle C30 mede magazine makers een kleine nazorg borrel in Amsterdam.

Oh en houden jullie ook allemaal zo van Sinterklaas. Ik moet zo mijn best doen niet te veel pepernoten, muizen, chocoletters en weet ik het allemaal niet op te eten. Wat is dat toch lekker. Gelukkig is de oude man morgen weer weg. Zal helaas wel wat extra tijd in de sportschool moeten doorbrengen.

En over chocola gesproken. Ik kreeg gisteren de leukste en ook wel heel erg lekkere chocolade cadeau. Een Chocolonelyreep. 100% slaafvrij (voor de kijkers van Keuringsdienst VPRO). Ik zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden van de verpakking. Denk de volle en eerlijke smaak er maar bij.......