EstherC30magazine

product of free will: the making of Esther the magazine

donderdag, december 07, 2006

WOW!


Mocht ik nou niet winnen woensdag (AAAAARGH!) dan kan ik altijd nog professioneel blogger worden. In de Engelse Vogue van januari staat een artikel over 'style' bloggers. Zo bestaat er shoeblog.com. Erg grappig, geschreven door ene Manolo (knipoog naar Manolo Blahnik- de schoenengod). Manolo the shoeblogger, vertelt recht op de man af wat ie leuk en stom vindt in de modewereld en trekt daarmee zoveel hits dat hij inmiddels $700.000 per jaar verdient aan advertentie inkomsten. Hmmmm ik verdien wel eens minder in een jaar ;-).
Het is echt een leuk blog, zeker als je geïnteresseerd bent in mode-gossip. www.shoeblogs.com

Het andere succesverhaal gaat over 2 expatvriendinnen die uit verveling met elkaar gingen bloggen over tassen. www.bagsnob.com. Inmiddels bepalen zij wat cool en niet cool is. Alles wat de dames aanduiden als It-bag is nog dezelfde dag uitverkocht. Niet gek voor een knus bloggesprek. Ook zij schijnen 40 a 50.000 pond per jaar te verdienen aan advertentieinkomsten.
Kun je best een leuke tas voor kopen! Over leuke tassen gesproken. Ik ben verliefd op een belachelijk dure designertas. Het is zoooo oppervlakkig, ik weet het, maar vanmiddag wordt ie de mijne. BLIJ!

En nog meer goed nieuws vooral voor de dames, de uitverkoop bij Paul Warmer (meer schoenen!!!) en PC is begonnen. Jammer dat het regent!