EstherC30magazine

product of free will: the making of Esther the magazine

dinsdag, november 07, 2006

Zweedse gedachten


De allerlaatste hand wordt gelegd aan de pagina's. Oef ik heb best een knoopje in mijn buik als ik de teksten nog eens doorneem of de opmaak kritisch bekijk. Veel te spannend allemaal.

Is iemand misschien de nieuwe IKEA campagne opgevallen? Ik vind zelf de commercial erg leuk en de advertenties teasen krachtig (en toch hou ik niet van IKEA, maar dat is een ander verhaal).
Leuk dat ze ook op de Free will gedachte zitten. Zou het in de Zweedse lucht hangen?

Ga snel verder!

1 Comments:

At 11:13 a.m., Blogger Esther Muller said...

Hi Bart,

Ben zeker geinspireerd door de IKEA campagne. Hoe???? Zodra ik ze in het juiste formaat voor het blog heb gemaakt, kun je ze zien

 

Een reactie posten

<< Home