EstherC30magazine

product of free will: the making of Esther the magazine

woensdag, november 15, 2006

VRIJ!

Eindelijk! Voor iedereen die niet kan of wilde snuffelen op de FTP server is hier mijn openingsspread.
Ja je ziet het goed! Het is een ontslagbrief. En nee het is geen fake verhaal (de brief is natuurlijk wel wat aangepast...). Ik heb echt ontslag genomen op 31 oktober jl..
Ik zie mijn ontslag als het begin van een nieuwe periode, waarin ik mijn hart ga volgen en kies voor de dingen die ik leuk vind. Volgens (en voor) mij DE omschrijving van een product of free will.
Let the good times roll!

2 Comments:

At 8:04 p.m., Blogger Esther Muller said...

Dank!

Nee geen gratis kaartjes helaas. Maar ja die zijn ook allemaal al uitverkocht ;-)

Ja het is best een grote stap. Welke kant ik opga... Mijn hart ligt bij de media en FMCG, maar wie weet wat voor spannends er op mijn pad komt. Heb al een paar leuke freelance opdrachten in het verschiet en dat vind ik een onwijs lekker idee. Dat voelt in ieder geval heel vrij!

 
At 11:02 p.m., Blogger Esther Muller said...

Fast Moving Consumer Goods. Consumenten producten die je 'dagelijks' gebruikt....

hihihihi klinkt zeker als CMYK.

 

Een reactie posten

<< Home