EstherC30magazine

product of free will: the making of Esther the magazine

donderdag, november 02, 2006

PICK ME, PICK ME!

Lieve lezers U kunt stemmen! Geen idee hoe het precies werkt, geldt de meeste stemmen of het hoogste gemiddelde? Maar goed op www.productoffreewill.nl kun je de covers zien van (bijna) alle deelnemers.
Ja het is een ingewikkeld adres en Ja het is irritant dat je niet alle covers in een oogopslag kunt zien (ik sta op pagina 2).
Maar goed ga kijken, het is echt de moeite waard (check ook even de auto waarvoor we dit allemaal doen. TE LEUK!).

Zag vandaag ook weer een enthousiaste recensie in het Parool over de C30. Hoop dat we in ieder geval allemaal een proefritje mogen maken, want oeioeioei wat is het een lekkere wagen.

Genoeg reclamepraat over tot de orde van de dag. Die zijn laaaaaaaaang! Eerst werken en dan door naar mijn tijdschriftje. Kan niet wachten tot de eerste spread af is.........
Tot die tijd, check productoffreewill.nl enne PICK ME!