EstherC30magazine

product of free will: the making of Esther the magazine

donderdag, november 09, 2006

ei, ei, ei ik ben blij


Alles is ingeleverd en dus nu is het 'out of my hands'. Voelt erg raar! Ik ben in ieder geval heel erg blij met mijn pagina's.
Ik heb me heel erg aan het thema product of free will meets Esther proberen te houden.
En ik heb echt een tijdschrift proberen te maken. Dus hopelijk niet alleen leuk voor mezelf, maar ook voor anderen. Iets om te lezen, iets om te kijken....

Nog even geduld de spreads worden ASAP op het blog (en anders op www.productoffreewill.nl) gezet.

Oh en voor ik het vergeet Marinet en ik willen nog een tussenborrel organiseren. We vallen allemaal in zo'n zwart gat tot de 13de. Dat vraagt om nazorg!
Mede-magaziners: Hou je mail dus in de gaten

4 Comments:

At 5:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hi Esther, dat is wel een erg leuk idee, een tussenborrel. Ik neem wel een paar flesjes wijn mee, no worry.
Keep me informed (en anders kijk ik wel)
Bart

 
At 6:56 p.m., Blogger Esther Muller said...

Gezellig! Ik zal wel even een voorstel doen voor een datum. Annette van Readers vond het ook een leuk idee (budgetje??;-) ).


Doeg!

 
At 12:04 a.m., Anonymous Anoniem said...

hoi Esther.
Wanneer gaan we borrelen? Goed idee!

Ik lijk dan wel een schnabbelaer echter ik ben gewoon een kleine zelfstandige ondernemer die altijd een beetje reclame moet maken. Let maar goed op; ook op de tussnborrel zal ik een keer hengeltje uitwerpen. geweetooitnooitnie.

 
At 9:28 a.m., Blogger Esther Muller said...

Hi Ewout!

Waarom kunnen we geen comments op jouw blog plaatsen.

Enne Anneke..LIEF! maar de eer is ook deels aan Marinet.

Laters! (moet even een nieuwe post plaatsen)

 

Een reactie posten

<< Home