EstherC30magazine

product of free will: the making of Esther the magazine

zaterdag, oktober 28, 2006

My first blog



Eindelijk ben ik ook gearriveerd op het C30 blog!

Het blog is ter ondersteuning van een geweldige wedstrijd uitgeschreven door Volvo, waarbij je een C30 kan winnen. Well I'm in it to win it, dus heb ik vandaag maar even een extra uur in de dag gestopt!

Wat moet je doen om kans te maken op de C30? 10 pagina's maken voor het C30 magazine, dat genoemd wordt naar de 30 deelnemers. Een blog bijhouden en voor maandag aanstaande een cover bedenken EN maken. Phew!
Ik vermoed dat de 29 mede kanshebbers, net als ik ook al hebben liggen peinzen en piekeren over wat er op die cover moet. Zag al op een van de blogs een paar prachtige foto's dus de lat ligt hoog!


Ook leuk, heb nog nooit een blog bijgehouden en wordt nu al zenuwachtig van al die foto's die je kunt invoeren. Uiteraard heb ik mezelf eerst geblokt van dit log dus hopelijk mag ik dit vandaag nog plaatsen.